Case: Fricter

Asiakas

Fricter on täysin uusi suomalainen innovaatio, joka perustuu poikittaishierontaan. Fricter auttaa ikään ja kokoon katsomatta - urheilijoiden tulosten parantamisessa, helpottaa ikäihmisten lihaskipuja sekä sopii yleiseen terveydenhuoltoon.

Hierontalaite on suunnattu ammattilaiskäyttöön niin fysioterapeuteille, hierojille kuin kiropraktikoillekin.

Työn sisältö

  • WordPress-verkkosivut

  • Yksilöllinen ulkoasu ja tekninen toteutus

  • Hakukoneoptimointi

  • Ohjeet sivuston kehittämiseen, opastus ja tuki

  • Esite

verkkosivut fricter

Työn kuvaus

Fricter Oy:lle toteutettiin verkkosivut ja esite kiireaikataululla vain kahdessa viikossa. Yritys on tuore, joten aikaisempia verkkosivuja ei yrityksellä tietenkään ollut. Lähdettiin siis puhtaalta pöydältä liikkeelle.

Verkkosivuista tehtiin modernit ja ulkoasultaan tyylikkäät, yrityksen värimaailmaa tukevat. Verkkosivuja tullaan myöhemmin vielä laajentamaan kyseisen innovaation tunnettavuuden lisäännyttyä, unohtamatta tietenkään sivuston jatkuvaa kehitystä. Kotisivujen kaveriksi tehtiin esite, jotta uunituore yritys pääsi jalkautumaan myyntityöhön.

On hienoa päästä rakentamaan yrityksen brändiä aivan alusta asti!

Asiakaspalaute

Fricter Oy:n kattava projekti sujui Mainostoimisto Poikkeuksen kanssa hienosti ja vaivattomasti.

Jessen kanssa on toteutettu jo useita projekteja, niin verkkosivuihin, esitteisiin, some-markkinointiin kuin yritysilmeen luomiseen liittyen. Toiminta on aina ollut ammattitaitoista, sujuvaa ja asiakaslähtöistä. Yhteistyömme jatkuu varmasti ja Mainostoimisto Poikkeusta voin suositella lämpimästi kaikille!

- Tomi Halonen, Toimitusjohtaja, Fricter