Kilpailukyky alkaa luottamuksesta
Verkkosivut kuljetusyritykselle
Ajallaan valmistuva projekti ilman ylimääräistä kuormitusta















Luottokumppani lähes 20 kuljetusyritykselle
Ensivaikutelma kuntoon – verkkosivut rahat-takaisin takuulla
Poikkeus on auttanut lähes kahtakymmentä kuljetusalan yritystä kirkastamaan yrityksen ensivaikutelman sille vaaditulle tasolle. Kaikkia tehtyjä projekteja yhdisti se, että yrittäjät olivat yllättyneitä siitä, miten helppo ja kivuton projekti oli alusta loppuun.
Poikkeus on yhden miehen mainostoimisto Jyväskylästä, joka on erikoistunut laadukkaiden ja myyvien ja verkkosivujen toteutukseen 10 vuoden ja yli 120 tyytyväisen asiakkaan kokemuksella.
Saat verkkosivut, jotka vahvistavat yrityksesi brändiä ja tukevat myyntiä – täysin riskittömästi, 100 % rahat takaisin -takuulla.
Usein verkkosivuprojekti käynnistää pitkäaikaisen yhteistyön, jota jatketaan markkinoinnin ja muun kehitystyön parissa.
Todella kattavat takuut
Yli 120 verkkosivuprojektin kokemuksella, olen varma että olet tyytyväinen yhteistyömme lopputulokseen. Poikkeus lupaa projekteille tyytyväisyys-, tulos- kuin rahat-takaisin takuut.
Tuloksia 10 vuoden kokemuksella
10 vuoden kokemus ja asiakkaita laidasta laitaan – aloittelevista yrittäjistä kymmenien miljoonien liikevaihtoa tekeviin yrityksiin, useilta eri toimialoilta. Kuljetuspuolen asiakkaita löytyy lähes 20.
98% Asiakastyytyväisyys
Se että asiakastyytyväisyys hipoo sataa vielä yli 100 verkkosivutoteutuksen jälkeenkin, kertoo siitä että jotain tehdään oikein.
120 projektin kokemuksella
Palautteita kuljetusalalta
Pynnönen International Ltd Oy
"Minua yllätti se miten helppo projekti oli. Kaikki toiveet tuli käsitellyksi ja otettiin huomioon. Ei koitettu istuttaa ajatuksia tiettyyn muottiin vaan saimme persoonalliset sivut myynnin tueksi. Erinomainen lopputulos."
Kari Pynnönen, toimitusjohtaja
Eero Mikkola Oy
"Kotisivu-uudistus saatiin tehtyä nopeasti ja tehokkaasti. Homma oli asiakaskeskeistä ja toiveisiin perustuvaa, eikä yritetty tyrkyttää mitään mitä ei tarvittu. Mikäli itseä arveluttaa ja epäilee oman yrityksen kotisivujen toimivuutta, niin siinä kohtaa pitäisi viimeistään herätä ja tehdä asialle jotain."
Iiro Mikkola, operatiivinen johtaja
T.Rusi Oy
"Olemme tyytyväisiä lopputulemaan. Arvostan että oman yrityksen kotisivut ovat persoonalliset eikä näytä samalta kuin kaikilla muilla. Vuodet vierivät nopeasti ja 3 vuotta tuntuu siltä kuin edelliset sivut olivat juuri tehty."
Mirka Rusi, varatoimitusjohtaja
Kuljetus ja Nosto Niskanen Oy
"Sain esittelystä hyvän ja luotettavan kuvan tekemisestä. Olemassa olevien referenssien kautta pystyin tuudittautumaan siihen, että saadaan vastaava lopputulos myös meidän yritykselle."
Samuli Niskanen, toimitusjohtaja
Verkkosivuprojektin kulku
Miten projekti etenee?
1. Kartoitus- ja päätöstapaaminen
Kartoitustapaamisessa käydään läpi mm. yrityksenne vahvuudet, kilpailuedut, asiakkaat, toiveet, tarpeet ja tavoitteet. Mitä yrityksenne tekee, kenelle, missä ja miten. Tapaamisessa näytän konkreettisesti, miten näitä asioita kannattaa painottaa yrityksen verkkosivuilla myynnin tukemiseksi ja parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.
Päätöspalaverissa kerrataan mitä viimeksi käytiin läpi, annetaan tarjous ja takuut työlle.
2. Tarjous hyväksytään
Tarjouksen hyväksymisen jälkeen kerrataan työnjako. Tehdään askelmerkit selväksi, jotta projekti valmistuu sovitussa aikataulussa.
3. Luonnos uusista verkkosivuista
Verkkosivujen ulkoasu suunnitellaan toiveiden ja tarpeiden pohjalta aina asiakaskohtaisesti. Saat luonnoksen viikon sisällä tarjouksen hyväksymisestä. Kun luonnos on hyväksytty, tälle annetaan 100% takuu sille, että julkaistut verkkosivut ovat täsmälleen sovitun mukaiset.
4. Verkkosivujen rakennus
Luonnoksen hyväksymisen jälkeen aloitetaan sivuston rakennus. Vanhat sivut ovat toiminnassa kunnes uudet ovat valmiit, joten toimintakatkoksia ei tule. Rakennusvaiheeseen kannattaa varata muutama viikko, riippuen totetutuksen laajuudesta ja materiaalien tilanteesta.
5. Verkkosivujen julkaisu
Kun sivusto on valmistunut ja asiakas on sen hyväksynyt, uudet verkkosivut julkaistaan. Pidetään lopuksi lyhyt päätöspalaveri, jossa varmistetaan että kaikki toimii kuten pitääkin. Projektin päätteeksi annetaan ohjeet sivujen käyttöön.
6. Projektin jälkeen
Jokaisen projektin tavoitteena on pitkäaikainen asiakassuhde. Kehitetään sivustoa aina tarpeen mukaan ja varmistetaan jatkotoimenpiteillä sivuston pitkäikäisyys. Jatketaan yhteistyötä tarvittaessa muilla markkinoinnin toimenpiteillä.