Verkkosivut

Laadukkaat verkkosivut yrityksellesi

Nettisivut ovat yritykselle lähes pakollinen investointi. Haluammehan että yritys on mahdollisimman laajan yleisön tietoisuudessa. On tärkeää, että yrityksesi verkkosivut toimivat moitteetta eri laitteilla, puhelimista tablettien kautta, tietokoneisiin. Ensisijaisen tärkeää on myös se, että yrityksesi kotisivut löytyvät hakukoneista ja vielä mahdollisimman korkealta hakutuloksista. Tämän kaiken lisäksi verkkosivut olisi hyvä näyttää laadukkailta ja haluttu sisältö täytyy olla hyvin esillä.

Verkkosivujen pitäisi pystyä vastaamaan näihin kaikkiin edellä mainittuihin haasteisiin.

Mainostoimisto Poikkeus toteuttaa yrityksellesi ajanmukaiset, laadukkaat ja responsiiviset* kotisivut, jotka toimivat jokaisella näyttöpäätteellä puhelimista perinteiseen pöytäkoneeseen.

Verkkosivupaketti pitää sisällään seuraavat osat:

  • Uniikki ja laadukas sivuston ulkoasu
  • Mobiiliystävälliset verkkosivut
  • Hakukoneoptimointi
  • Helppo käytettävyys
  • Ohjeet sivujen päivittämiseen
  • Analytiikkatyökalun asentaminen
  • Jatkuva tuki
  • Laatutakuu

*Responsiivisuus tarkoittaa siis sitä, että sivusto kääntyy tyylikkäästi jokaiselle päätelaitteelle (puhelin, tablet, läppäri jne.)

  • sampo-aidat verkkosivut tampere
  • pronor verkkosivut jyväskylä

Verkkosivuprojektin kulku

Käydään aloituspalaverissa läpi mitä kaikkea uusilta verkkosivuilta toivotaan. Sovitaan askelmerkit kuntoon. Aloituspalaverin jälkeen lähdetään työstämään uusista verkkosivuista luonnosta. Luonnoksen hyväksymisen jälkeen aloitetaan rakennusprosessi (nykyiset verkkosivut pidetään pystyssä, kunnes uudet ovat valmistuneet). Kun verkkosivut ovat valmistuneet, saatte ohjeet niiden käyttöön. Riippuen materiaaleista ja osallistumisen aktiivisuuteen uudet verkkosivut saadaan julkaistua jo muutamassa viikossa!

Jokaiselle projektille annetaan laatutakuu.

Kuinka paljon verkkosivut maksavat?

Kotisivujen hinta määräytyy työmäärän perusteella. Laadukkaasti jokaiselle näyttöpäätteelle toteutetut verkkosivut ottavat oman aikansa ja täten vanha sanonta ”halvalla ei saa hyvää” pitää jotakuinkin paikkansa. Kustannuksiin vaikuttaa merkittävästi myös se, tehdäänkö sivustosta uniikki juuri teidän tarpeisiinne räätälöity lopputulos vai käytetäänkö verkkosivuihin samaa muottia joita on kolmetoista tusinassa.

Esimerkiksi sivuston laajuus, erilaiset sivuston toiminnallisuudet ja kieliversiot vaikuttavat lopulliseen kustannusarvioon. Simppeli sivusto saadaan kasaan hyvinkin edullisesti, mutta mitä laadukkaammaksi ja laajemmaksi sivustoa kehitetään, sen enemmän se tietysti vaatii työtä.

Yritykset ovat erilaisia ja eri kokoisia, joten ennen tarkemman hinnan antamista käydään läpi mitä kaikkea yrityksesi verkkosivut vaativat. Pienellä panostuksella yrityksesi kotisivuihin saat varmasti investointisi takaisin moninkertaisena. Laita vaikka sähköpostia ja katsotaan mitä kaikkea yrityksesi verkkosivuille kannattaa ehdottomasti lisätä täyden hyödyn saamiseksi. Saat kattavan vastauksen viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Mitä hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa?

Lyhyesti sanottuna hakukoneoptimointi tarkoittaa toimintaa, jonka avulla pyritään saamaan kaikki hyöty irti verkkosivuista ja saamaan se näkymään mahdollisimman korkealla Googlen hakutuloksissa.

Parhaassa tapauksessa oikein tehty hakukoneoptimointi:

  • Parantaa yrityksesi löydettävyyttä hakukoneissa
  • Lisää yrityksesi tunnettavuutta ja näkyvyyttä
  • Kasvattaa myyntiä
  • Luo uusia laadukkaita asiakaskontakteja

Miksi panostaa hakukoneoptimointiin?

Lähtökohtaisesti verkkosivun olemassaololla on aina jokin tavoite: saada lisää myyntiä, kasvattaa yrityksen tai palvelun tunnettavuutta tai esimerkiksi parantaa tietoisuutta. Hakukoneoptimointi on avain näihin kaikkiin. Mitä korkeammalla yrityksesi verkkosivut ovat hakutuloksissa sen enemmän saat kävijöitä sivuillesi. Jo vakiintunut sanonta "ellei yrityksesi verkkosivuja löydy halutulla hakulausekkeella Googlen ensimmäiseltä sivulta, sitä ei ole olemassa" pitää aika hyvin paikkansa. Hyvin harva meistä klikkaa edes toista hakusivua hakiessamme tietoa Googlesta.

Hakukoneoptimointi on pitkäjänteistä työtä ja täytyy muistaa että tuloksia ei synny yhdessä yössä. Jatkuva kehittäminen ja kärsivällisyys ovat avaimet haluttuun lopputulokseen.