Laadukkaat verkkosivut yrityksellesi

Investointi mikä maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin

Kuinka paljon verkkosivut maksavat?

Projektin hintaan vaikuttaa merkittävästi se, että tehdäänkö verkkosivuista juuri teidän toimintaanne sopivat, räätälöity kokonaisuus, joka on näyttävän näköinen ja auttaa asiakastanne tekemään ostopäätöksen yrityksenne hyväksi. Vai tehdäänkö mahdollisimman halvalla, valmisteemaan lätkäistynä, jolloin viimeistely ontuu. Sivut eivät välttämättä toimi aivan viimeisen päälle kaikilla laitteilla ja löydettävyydestä ei ole tietoakaan. Valmisteeman päälle tehtynä verkkosivuja saa jo muutamalla satasella opiskelijoilta ja harrastelijoilta.

Sivuston laajuus, aikataulu, erilaiset verkkosivujen toiminnallisuudet sekä kieliversiot vaikuttavat lopulliseen kustannusarvioon. Simppeli sivusto saadaan kasaan hyvinkin edullisesti, mutta mitä laadukkaammaksi ja laajemmaksi sivustoa kehitetään, sen enemmän se tietysti vaatii työtä.

Tekijöitä on laidasta laitaan ja hintahaarukka on pienelläkin verkkosivustollakin muutamasta satasesta useisiin tuhansiin.

Yritykset ovat erilaisia ja eri kokoisia, joten ennen tarkemman hinnan antamista käydään läpi mitä kaikkea yrityksesi verkkosivut vaativat. Panostuksella yrityksesi kotisivuihin saat varmasti investointisi takaisin moninkertaisena.

Verkkosivujen hintaan vaikuttavat mm:

  • Sivuston laajuus ja sen toiminnallisuudet
  • Sisältö ja sen mahdollinen ulkoistaminen
  • Yksilöllisen ulkoasun suunnittelu
  • Oikein tehty hakukoneoptimointi
  • Sivuston viimeistely eri laitteille
  • Aikataulu - kiireellisyys
  • Kieliversiot
Tarjouspyyntöä tehdessä:
  • Kerro mahdollisimman tarkasti mitä verkkosivuiltasi haluat
  • Vertaile referenssejä ja asiakaspalautteita
  • Pyydä useammasta paikasta tarjous ja vertaile

Miten valita oikea mainostoimisto tekemään verkkosivut?

Verkkosivut ovat yleensä ensimmäinen asia, mistä potentiaalinen asiakas saa ensikosketuksen yritykseen. Halvannäköiset tai pahasti vanhentuneet, toimimattomat verkkosivut antavat yrityksestä huonon kuvan. Kannattaakin ajatella oman yrityksen verkkosivuja myyntikanavana, jossa tuodaan timanttisesti esille oman yrityksen parhaat puolet, eikä niinkään pakollisena pahana.

Tarjouspyyntöä valmistellessa, kannattaakin kertoa mahdollisimman tarkasti mitä halutaan. Verkkosivujen tekijää kartoittaessa kannattaa tutkia referenssejä ja asiakaspalautteita. Hinta on toki tärkeä asia, mutta kaikkein halvinta tarjousta ei yleensä kannata ottaa. Se maksaa yrityksellesi pitkässä juoksussa yleensä kaikista eniten.

verkkosivut yritykselle

Nämä ja sata muuta yritystä luottaa Poikkeukseen

  • kuljetus pynnönen logo kerava
  • maanrakennus huuskonen jyväskylä
  • kuljetus kimmo taipale logo jyväskylä
  • Sulmu logo helsinki
  • sepänkadun hammaslääkärit logo
  • logo hämeen kuljetus tampere
  • nordic thermo transport logo oulu
  • heinolan heinäsaari logo heinola
  • valokiinteistöt logo oulu
  • dry ice finland logo kouvola
  • tml logo helsinki
  • jokilaakson louhinta logo kotka
  • rekka spa logo lieto
  • porin metallisorvaamo logo pori
  • laukaan talopalvelu logo laukaa
  • kuljetus ja nosto niskanen tornio logo

Meillä yhteistyö Jessen kanssa sujui erittäin hyvin koko projektin ajan. Olen tyytyväinen uusittuihin kotisivuihimme ja voin lämpimästi suositella Mainostoimisto Poikkeusta. Työn jälki puhuu puolestaan.

Tapani Saikkonen, Keski-Suomen Tuholaistorjunta - Hankasalmi

Sivusto vastasi odotuksia. Saimme tyylikkäät kotisivut, jotka ovat tehty meidän tarpeisiimme. Olemme tyytyväisiä lopputulokseen ja joustavuuteen.

Emme halunneet valita tekijää, joka tekee "bulkkitavaraa", eli samalla ulkoasulla olisi tehty 500 sivustoa.

Palvelulupaus siitä että ulkoasua hiotaan tarvittaessa niin pitkään, että olemme tyytyväisiä oli ratkaisevassa osassa päätöksenteossa.

- Tea Vesma, Rekka Spa Oy – Lieto

Kotisivuistamme saimme juuri sellaiset kuin sovimmekin, ehkä jopa hiukan paremmatkin. Kaikki sujui hyvin ja aikataulussa, kaikin puolin sujuvaa yhteistyötä.

Juha Nokelainen, Hämeen Kuljetus Oy - Jyväskylä

Näin projekti etenee askel askeleelta (4 viikkoa)

1

Kartoitus- ja päätöspalaveri

Kartoituspalaverissa käydään läpi toiveet ja tarpeet. Mitä yrityksenne tekee, kenelle, missä ja miten.

Päätöspalaverissa käydään läpi mitä projekti pitää sisällään, sekä kerrataan projektin kulku. Annetaan tarjous.

2

Tarjous hyväksytään

Tarjouksen hyväksymisen jälkeen kerrataan työnjako. Toimitetaan tarvittavat tunnukset / tilataan webhotelli, johon uudet kotisivut rakennetaan. Kerätään materiaali.

3

Luonnos uusista kotisivuista

Tehdään luonnos uusista verkkosivuista. Ulkoasu suunnitellaan toiveiden ja tarpeiden pohjalta. Saat luonnoksen viikon sisällä tarjouksen hyväksymisestä. Kun luonnos on hyväksytty = 100% TYYTYVÄISYYSTAKUU.

4

Sivuston rakennus

Saat tunnukset, jolla on pääsy katsomaan reaaliajassa sivuston rakennusta. Yleensä rakennusvaiheeseen kannattaa varata muutama viikko, riippuen totetutuksen laajuudesta.

5

Sivuston julkaisu

Kun sivusto on valmistunut, lakkautetaan vanha sivusto ja julkaistaan uusi. Pidetään lopuksi lyhyt päätöspalaveri, jossa varmistetaan että kaikki toimii kuten pitääkin. Projektin päätteeksi annetaan ohjeet sivujen käyttöön.

Keskimäärin projekti valmistuu neljässä viikossa tarjouksen hyväksymisestä. Annetaan myös TULOSTAKUU, mikäli olemme sopineet tilastolliset tavoitteet kotisivuille julkaisun päätteeksi.

6

Projektin jälkeen

Lähes kaikkien asiakkaiden kanssa sivustoa kehitetään eteenpäin vielä julkaisun jälkeenkin. Varmistetaan jatkotoimenpiteillä sivuston pitkäikäisyys.

Miksi juuri Poikkeus?

Yksinyrittäjänä teen kaiken aina viimeisen päälle yli 100 projektin ja yli 100 tyytyväisen asiakkaan kokemuksella. Se että sivuston suunnittelu ja toteutus on saman ihmisen käsissä, varmistaa sen että aikataulu ja budjetti pysyy!

Saat yrityksesi brändiä tukevat verkkosivut, jotka ovat myyvät ja nostavat yrityksestä saadun ensivaikutelman seuraavalle tasolle.

Helppo, nopea ja vaivaton projekti. Ilman mitään piilokuluja tai määräaikaisuutta.

TULOS- ja TYYTYVÄISYYSTAKUU.

Yhteydenpito on jatkossa helppoa kun tietää aina kenelle soittaa.